«Մուտք կրթահամալիր»

Մասնակիցներ՝ կրթահամալիրի կրտսեր դպրոցներ նոր ընդունվող սովորողներ

Տևողությունը ՝ հուլիս֊օգոստոս

Ամփոփումը՝ օգոստոսի 30֊31

Ստորև ներկայացված է նախագիծը, որը բաղկացած է երեք կետից՝

  • հարթակում ես եմ. պատմում եմ
  • ընտանեկան ռիթմիկ նվագախումբ
  • գույներ և ազդեցություններ. նկարչաթերապիա

Ընտրե՛ք նշվածներից ձեր երեխային հարմար մեկ կամ մի քանի նախագիծ և փորձեք իրականացնել այն երեխայի հետ:

Տեսանկարահանեք աշխատանքի ընթացքը և ուղարկեք տվյալ  էլ. հասցեին՝  rima.kekejyan@mskh.am

Մասնակիցներ

  1. Մնեյան Արմեն(5֊րդ դասարան )
  2. Արմեն Խաչատրյան (4֊րդ դասարան)
  3. Արեգ Անտինյան(4֊րդ դասարան )
  4. Գևորգ Մկրտչյան (4֊րդ դասարան )
  5. Արեն Թումասյան(5֊րդ դասարան )
  6. Սիլվի Դեմիրճյան (5֊րդ դասարան )
  7. Անի Մանուսյան(5֊րդ դասարան )
  8. Արփի Գուլինյան(4֊րդ դասարան )
  9. Ինես Մելքոնյան(4֊րդ դասարան )
  10. Սեյեդ Մուհամեդ(5֊րդ դասարան )
  11. Ալվարդ Մխոյան(4րդ դասարան)

Նախագիծ 1՝  Հարթակում ես եմ

Սանը պատմում  է՝

·   Ո՞վ է ինքը

·   Իր անվան պատմությունը

·   Իր ընտանիքի մասին

·   Իր նախասիրությունների մասին

·   Իր առօրյայի մասին

·   Ի՞նչու ընտրեց «Մխիթար Սեբաստացի»

 կրթահամալիրը

·   Ի՞նչպիսին պետք է լինի իր դպրոցը

·   Նկարագրություն պատկերացրած դպրոցի մասին

·   Ի՞նչպիսին պետք է լինի իր ուսուցիչը/նկարագրություն/

Նախագիծ 2՝  Ընտանեկան ռիթմիկ նվագախմբի ստեղծում

Նվագախմբի գործիքներ կարող են լինել՝

·   մանկական երաժշտական  գործիքները՝  շրխկաններ, չխկչկաններ, փոքր թմբուկներ, կիթառ, դաշնամուր, երգող զարդատուփեր, ինքնաշեն գործիքներ,

·   մետաղյա և փայտյա  ճաշի, թեյի գդալներ,շերեփներ․

·   ապակյա, պլաստմասե, փայտյա բաժակներ, տարրաներ,

·   մետաղյա, պլաստմասե տարբեր չափերի  թասեր, կաթսաներ,

·   մետաղյա, պլաստմասե  կափարիչեր

·   մետաղյա, փայտե ձողեր

·   զանգեր

·   և այլն:

ԴԱՍԱԿԱՆ ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅՈՒՆ

1.   Շտրաուս-Պոլկա -պիցցիկատո

2.   Լ․ Դելիբ՝ Պիցցիկատո

3.   Ս․ Ռախմանինով-Պոլկա

4.   Շտրաուս-Պոլկա

5.   Շտրաուս-Պոլկա

6.   Շտրաուս-Մարշ

7.   Չայկովսկիյ-Նեապոլիտանական պար

8.   Շոստակովիչ-Վալս կատակ

9.   Բիզե-Կարմեն-անտրակտ 4

10.Մոցարտ-Մանկական սիմֆոնիա

11.  Գրիգ-Անտառի թագավորը

12. Բռամս-Հունգարական պար

13. Հունական պար-Սիրտակի

14. Ջ․ Վերդի-Աիդա՝ քայլերգ

15. Մոցարտ-Թուրքական մարշ

16. Շտրաուս-Պարսկական մարշ

17. Շուբերտ-Մարշ

18. Բախ-Կատակ

19. Ռ․ Կորսակով-Բոռի թռիչքը

20.   Մերկադանտե-Ռուսական ռոնդո

21. Ա․ Խաչատրյան-Սուսերով պարը

22.   Ալ․ Սպենդիարյան-Էնզելի

Նախագիծ 3՝ Գույներ և ազդեցություններ. նկարչաթերապիա

Բովանդակությունը՝ստեղծագործական աշխատանք, ընտանեկան նախագծեր

Գործունեությանձևեր՝ Աշխատանքի ընթացքում նկարչական տարատեսակ

տեխնիկաների կիրառում

·   Կոլաժի տեխնիկայով աշխատանք

·   տիկնիկագործություն

·   նկարչական պերֆորմանս

·   հեքիաթթերապիա

·   կավով, ավազով, պլաստիրինով, խմորով աշխատանքներ

·   խաղ-նկարչություն՝ նկարում ենք երկու ձեոքով

·   սպունգանկարչություն

Անհրաժեշտ նյութեր՝

Չոր նյութեր` մատիտ, ֆլոմաստեր, կավիճ, ջրային նյութեր՝ գուաշ, ակրիլ, ջրաներկ և այլն:

Նախագծի արդյունքում ստեղծված աշխատանքները ցուցադրում-ներկայացնում ,

Ամփոփումը՝ տեսանյութի, պատումի, լուսանկարների տեսքով

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s